Sunday, October 15, 2017

Aku MAAFKAN KAMU



Tengah dok basuh pinggan mangkuk...tiba-tiba aku merasa bersalah....dah sudah kenapa aku ni?


aku terdiam sekejap....Allah...aku terlampau menuruti perasaanku....Dan perlahan aku lepaskan hela......AKU MAAFKAN KAMU , Kerana Allah. Kita hanya manusia biasa tak sempurna..membencimu hanya akan menambahkan beban hatiku..akan memutuskan silaturahim antara sesama islam..

Benar kamu telah membuatku sedih..HANCURKAN hatiku malah kamu adalah penyebab segalanya perubahanku....

Tetapi kamu juga manusia...sama sepertiku tak sempurna...Kamu banyak mengajar aku erti hidup..sedarkan aku dari tidur panjang...menceriakan hidup ku selama waktu kita bersama walau sebentar cuma.

                                AKU MAAFKAN KAMU....kerana ALLAH..



aRGHH......lega....pinggan habis bercuci...kejap lagi seperti biasa aku akan membuat aktiviti "cardio" ku sebelum melelapkan mata.Hati bertambah tenang.....Memaafkan ubat segala kedukaan..


'MEMAAFKAN MEMBERIKAN KETENANGAN MESKI HATI BAK SERPIHAN KACA'